Просмотр собрания по группе - Авторы Геселева, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 47 по 66 из 131 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2017Омніканальний маркетингГеселева, Н. В.; Бондар, С. В.
2012Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможностіГеселева, Н. В.; Діброва, О. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2017Оптимізація бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Степанов, В. Г.
2016Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологійРедько, М. В.; Геселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2016Оптимізація потоків інформації на підприємствіСмирнова, О. Б.; Геселева, Н. В.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2017Особливості досліджень покупців на споживчому та діловому ринкуГеселева, Н. В.; Архіпцева, К. В.
2017Особливості формування іміджу торгового підприємства на споживчому ринкуГеселева, Н. В.; Олійник, О. С.
2016Оцінювання інноваційної стратегії підприємстваОльшанська, О. В.; Геселева, Н. В.; Нагорнюк, О. О.
2017Партизанський маркетингГеселева, Н. В.; Гугля, В. Ю.
2018Перспективи використання криптовалютиГеселева, Н. В.; Данченко, Я. О.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2017Перспективи розвитку інтернет-технологійГеселева, Н. В.; Головач, М. С.
2017Поняття виробничого та споживчого потенціалів ринкуГеселева, Н. В.; Монька, І. С.
2018Поняття інвестиційної політики та її складовіГеселева, Н. В.; Григорчук, В. Р.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.