Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
русский
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing by Author Дудко, П. М.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 41
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2017
Аналіз методичних підходів до оцінки ефективності діяльності підприємства
Бармалюк, В. В.
;
Дудко, П. М.
2019
Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємства
Дудко, П. М.
;
Григорець, Л.
2017
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві
Дудко, П. М.
;
Матвійчук, А. О.
2021
Вплив пандемії COVID-19 на розвиток стартапів в світі
Дудко, П. М.
2021
Глобальна трансформація освітнього середовища
Онофрійчук, О. Я.
;
Дудко, П. М.
2019
Динаміка інноваційного розвитку вітчизняних промислових підприємств
Дудко, П. М.
;
Непорожня, І. І.
2019
Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку
Дудко, П. М.
;
Гаркуша, І. Р.
2016
Консалтингове забезпечення економічної безпеки бізнесу
Карпенко, І.
;
Дудко, П. М.
2018
Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Дудко, П. М.
;
Чень, Сянчжи
2021
Методичні підходи та принципи стратегічного управління закладом вищої освіти
Дудко, П. М.
2016
Механізм антикризового управління підриємствами сфери послуг
Касіч, І. О.
;
Дудко, П. М.
2019
Міжнародний франчайзинг як інструмент розвитку діяльності підприємства
Дудко, П. М.
;
Конопатська, І. В.
2019
Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднання
Ніфатова, О. М.
;
Дудко, П. М.
2017
Оцінка ефективності використання франчайзингу в Україні
Дудко, П. М.
;
Косюченко, І. О.
2017
Переваги від впровадження системи HACCP на підприємствах харчової промисловості України
Дудко, П. М.
2017
Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємстві
Дудко, П. М.
2017
Планування технічного рівня виробництва на підприємстві
Дудко, П. М.
;
Воронуха, Н. О.
2021
Планування інноваційного розвитку закладів вищої освіти в Україні
Олійник, О. В.
;
Дудко, П. М.
2016
Процес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)
Бєлік, Д. П.
;
Дудко, П. М.
2018
Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівлі
Дудко, П. М.
;
Кривонос, Є. О.