Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Ніфатова, О. М.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 52 по 71 из 73
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Тенденції розвитку виставкового бізнесу в Україні
Ніфатова, О. М.
;
Гаркуша, Д. Р.
2016
Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу
Ніфатова, О. М.
2018
Управління брендом інноваційної продукції
Ковалишина, В. В.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структури
Ніфатова, О. М.
;
Ромащенко, М.
2017
Управління інноваційними процесами на підприємстві
Білоус, В. М.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Ніфатова, О. М.
2019
Формування бренд-капіталу кластерного підприємництва на засадах економіки спільної участі
Ніфатова, О. М.
;
Онофрійчук, Я. І.
2017
Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішень
Ващенко, А. А.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Формування портфеля управлінських інновацій
Котіна, Т.
;
Ніфатова, О. М.
2019
Формування системи дистрибуції алкогольної продукції
Ніфатова, О. М.
;
Носкова, Ю. О.
2017
Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
Дудко, П. М.
;
Ніфатова, О. М.
2019
Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послуг
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2020
Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовища
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2018
Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інновацій
Ніфатова, О. М.
;
Степаненко, М. В.
2018
Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємств
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2018
Шляхи підвищення ефективності управління персоналом готельно-ресторанного бізнесу
Ніфатова, О. М.
;
Ковальова, К. Л.
2018
Інституційне забезпечення комплексної системної підтримки соціальної адаптації та реінтеграції учасників ООС (АТО) і ВПО
Ніфатова, О. М.
2018
Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Ніфатова, О. М.
;
Дудко, П. М.
2019
Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності
Ніфатова, О. М.
;
Першко, О. В.
2019
Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та влади
Ніфатова, О. М.
;
Сінілкіна, А. В.