Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 23277 по 23296 из 24391 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Цілі та завдання контролінгу як механізму саморегулювання на підприємствіНатрошвілі, Світлана Геннадіївна; Щелкунова, Г. А.
дек-2023Цілі та напрямки розвитку українського дизайну в парадигмі метавсесвітуАнтоненко, Ігор Володимирович
2016Цінності в житті людини і суспільстваФедінчик, О. О.; Сакун, А. В.
2019Цінності сучасної української молодіКадлубович, Т. І.; Дзікевич, А.
2017Цінні папери як об’єкти цивільних правЯтченко, Є. О.; Войтенко, Ю. О.
2017Цінні папери як інструмент фінансування бізнес-проектівЧерниш, Ольга Василівна; Голота, В. В.
2016Ціннісна мотивація як основа легітимності владиКадлубович, Т. І.
2018Ціннісний підхід в аналізі інтерпретативної діяльностіСакун, А. В.
2019Цінність життя в сучасному суспільстві: філософський аспектСакун, А. В.; Бородакі, М.
2011Цінність послуги: сутність та основні характеристикиБатенко, Л. П.; Галушко, О. С.
2015Цінова політика міжнародних перевезень вантажуШарко, В. В.; Демидюк, М. А.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2015Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенніЧубукова, О. Ю.; Колтко, Ю. Ю.
2014Ціноутворення в системі інструментів забезпечення адаптації вищих навчальних закладів України до ринкових умов господарюванняОстровецький, В. І.
2023Часопис "Рідна мова" Івана Огієнка та питання славістикиДзира, Іван Ярославович
2009Частотно-польова оцінка комфортності одягуСкрипник, Ю. О.; Супрун, Н. П.; Шевченко, К. Л.; Ваганов, О. А.
22-июн-2021Чат-бот проведення опитування QA-спеціалістів з подальшим формуванням чек-листаЯрмоленко, М. В.; Дмитренко, Костянтин Олексійович
мая-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2023Чат-боти як інструмент автоматизації цифрового маркетингуГоловачов, І. А.
2017Человеческий капитал как объект научного познанияНатрошвили, Светлана Геннадиевна; Бабина, Татьяна Геннадиевна