Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Название: Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Авторы: Болдовська, К. П.
Латушко, М. Ю.
Лиженков, Д. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Латушко М. Ю. Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / М. Ю. Латушко, Д. В. Лиженков ; наук. кер. К. П. Болдовська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 60.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P060.pdf151,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.