Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолковер, А. О.-
dc.contributor.authorРусіна, Ю. О.-
dc.date.accessioned2018-11-08T12:48:54Z-
dc.date.available2018-11-08T12:48:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗолковер А. О. Роль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населення / А. О. Золковер, Ю. О. Русіна // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 209-211.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населенняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-12-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні системи та маркетингові технології в управлінні економічним розвиткомuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDR2018_P209-211.pdf207,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.