Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10202
Название: Особливості організації просування нових продуктів промислових підприємств
Авторы: Кирилко, Н. М.
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кирилко Н. М. Особливості організації просування нових продуктів промислових підприємств / Н. М. Кирилко // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 301-304.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10202
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SDR2018_P301-304.pdf259,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.