Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1070
Title: Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами
Authors: Задорожня, Ю. М.
Keywords: advertising
print advertising
graphic design
visual representation
development trend
реклама
печатная реклама
графический дизайн
визуальное воплощение
тенденция развития
реклама
друкована реклама
графічний дизайн
візуальне втілення
тенденція розвитку
Issue Date: 2014
Citation: Задорожня Ю. М. Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами [Електронний ресурс] / Ю. М. Задорожня // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_9.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті визначено характер взаємозв’язків, зміст проектних ідей і форми їх втілення у друкованій рекламі різними засобами графічного дизайну. Крім того, автором розкрито основні проблеми використання графічного дизайну друкованої реклами та запропоновано можливі шляхи їх вирішення.
В статье определен характер взаимосвязей, содержание проектных идей и формы их воплощения в печатной рекламе различными средствами графического дизайна. Кроме того, автором раскрыты основные проблемы использования графического дизайна печатной рекламы и предложены возможные пути их решения.
The article outlines the nature of the relationship, the meaning of project ideas and forms of expression in print advertising graphic design in various ways. In addition, the author reveals the main problems of using graphic design print ads and propose possible solutions.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1070
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_9
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N4_09.pdf145,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.