Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1094
Title: Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Ліфар, К. В.
Keywords: імідж організації
елементи іміджу
формування успішного іміджу
фірмовий стиль
имидж организации
элементы имиджа
формирование успешного имиджа
фирменный стиль
image of the organization
elements of image
forming successful image
corporate identity
Issue Date: 2014
Citation: Бондаренко С. М. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. В. Ліфар // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14.
Abstract: В статті розкрито поняття іміджу організації. Приділено увагу основним задачам іміджу організації, етапам і тактиці його формування. Висвітлено основні засоби формування іміджу та візуальна атрибутика фірмового стилю. Розглянуто вплив іміджу на конкурентоспроможність організації.
В статье раскрыто понятие имиджа организации. Уделено внимание основным задачам имиджа организации, этапам и тактике его формирования. Освещены основные средства формирования имиджа и визуальная атрибутика фирменного стиля. Рассмотрено влияние имиджа на конкурентоспособность организации.
The article explains the concept of the image of the organization. Attention is paid to the main tasks of the organization image and stages and tactics of its formation. Fixed assets of image formation and visual attributes of corporate identity. The influence of the image on the competitiveness of the organization.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1094
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра менеджменту (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N2_14.pdf150.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.