Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.-
dc.contributor.authorПаливода, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-15T23:51:13Z-
dc.date.available2018-12-15T23:51:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПаливода В. В. Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі / В. В. Паливода ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 295-296.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectпокупціuk
dc.subjectатмосфера магазинуuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectвіртуальна маркетингова діяльністьuk
dc.titleВіртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P295-296.pdf591,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.