Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1142
Title: Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)
Authors: Гудкова, Наталія Миколаївна
Keywords: фрейм
ексклюзивна реклама
дореволюційний період
предмети розкоші
фрейм
ексклюзивная реклама
дореволюционный период
предметы роскоши
frame
exclusive advertisement
pre-revolution period
luxury goods
Issue Date: 2010
Citation: Гудкова Н. М. Структура фрейму «Эксклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика») / Н. М. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу. — 2010. — Вип. 32. — С. 160—166.
Abstract: Стаття присвячена аналізу фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період. Розглянуто сутність феномену «ексклюзивність», визначено актуальні семантичні компоненти концепту «ексклюзивність» в дореволюційній рекламі.
Статья посвящена анализу фрейма «Ексклюзивная реклама» в дореволюционный период. Рассмотрена сущность феномена «ексклюзивность», определены актуальные семантические компоненты концепта «ексклюзивность» в дореволюционной рекламе.
The article is devoted to the analysis of the frame “Exclusive advertisement” in the pre-revolution period. It is considered to the nature of the phenomenon “exclusivity”, to the actual semantic components of the concept “exclusivity” in the pre-revolution advertisements.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1142
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра іноземних мов (ІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 2010 Гудкова Фрейм Екскл.рекл.pdf462.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.