Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1142
Название: Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)
Авторы: Гудкова, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: фрейм
ексклюзивна реклама
дореволюційний період
предмети розкоші
фрейм
ексклюзивная реклама
дореволюционный период
предметы роскоши
frame
exclusive advertisement
pre-revolution period
luxury goods
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Гудкова Н. М. Структура фрейму «Эксклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика») / Н. М. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу. — 2010. — Вип. 32. — С. 160—166.
Source: Мовні і концептуальні картини світу
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період. Розглянуто сутність феномену «ексклюзивність», визначено актуальні семантичні компоненти концепту «ексклюзивність» в дореволюційній рекламі.
Статья посвящена анализу фрейма «Ексклюзивная реклама» в дореволюционный период. Рассмотрена сущность феномена «ексклюзивность», определены актуальные семантические компоненты концепта «ексклюзивность» в дореволюционной рекламе.
The article is devoted to the analysis of the frame “Exclusive advertisement” in the pre-revolution period. It is considered to the nature of the phenomenon “exclusivity”, to the actual semantic components of the concept “exclusivity” in the pre-revolution advertisements.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1142
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 2010 Гудкова Фрейм Екскл.рекл.pdf462,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.