Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1150
Title: Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики
Other Titles: Колір як стимул неусвідомлених асоціацій у російській рекламі парфумів та косметики
Authors: Гудкова, Наталья Николаевна
Keywords: колір
вербальний компонент
рекламний текст
метафорична модель
цвет
рекламный текст
вербальный компонент
метафорическая модель
colour
advertising text
verbal component
metaphorical model
Issue Date: 2010
Citation: Гудкова Н. Н. Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу. — 2010. — Вип. 30. — С. 378—383.
Abstract: Стаття аналізує колір як вербальний компонент рекламного тексту та вивчає метафоричні моделі, які виникають на основі асоціацій у зв’язку з включенням колірної лексики до рекламного повідомлення.
Статья анализирует цвет как вербальный компонент рекламного текста и изучает метафорические модели, которые возникают на основе ассоциаций в связи с включением цветовой лексики в рекламные объявления.
The article analyses the colour as a verbal component of the advertising text and studies the metaphorical models which appear as a result of associations in connection with colour vocabulary in the advertisements.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1150
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра іноземних мов (ІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gudkova_P378-383 (1).pdf328.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.