Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1184
Title: Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики)
Authors: Гудкова, Наталья Николаевна
Keywords: фрейм
рекламний дискурс
когнітивна метафора
реклама елітної косметики
фрейм
рекламный дискурс
когнитивная метафора
реклама элитной косметики
frame
advertising discourse
cognitive metaphor
elite cosmetics advertisements
Issue Date: 2009
Citation: Гудкова Н. Н. Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики) / Н. Н. Гудкова // Філологічні науки: зб. наук. пр. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2009. – С. 287-293.
Abstract: Стаття присвячена аналізу метафоричних моделей у рекламних текстах, особливостям фреймової структури сучасних рекламних текстів на матеріалі реклами елітної косметики.
Статья посвящена анализу метафорических моделей в рекламных текстах, особенностям фреймовой структуры современных рекламных текстов на материале рекламы элитной косметики.
The article is devoted to the analysis of the metaphor models used in the modern texts of advertisements as well as to the special features of the frame structure of such texts on the basis of the elite cosmetics advertisements.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1184
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра іноземних мов (ІМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.