Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1286
Назва: Становление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст.
Автори: Гудкова, Наталья Николаевна
Ключові слова: концепт
ексклюзивність
дореволюційний рекламний текст
радянський рекламний текст
сучасний рекламний текст
фрейм
реклама ексклюзивних товарів
еволюція
концепт
эксклюзивность
дореволюционный рекламный текст
советский рекламный текст
современный рекламный текст
фрейм
реклама эксклюзивных товаров
эволюция
concept
exclusiveness
pre-revolutionary advertising text
Soviet advertising text
modern advertising text
frame
exclusive-goods advertising
evolution
Дата публікації: 2012
Видавництво: Аграр Медиа Групп
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Н. Становление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст. : монография / Н. Н. Гудкова. – Киев: Аграр Медиа Групп, 2012. – 310 с.
Короткий огляд (реферат): В монографии в контексте общетеоретических проблем когнитивной лингвистики рассматривается вопрос взаимообусловленности динамики концепта и концептуальной картины мира. Диахроническое исследование концепта «Эксклюзивность» в аспекте его функционирования в социально ориентированном информативном пространстве – рекламном дискурсе – позволяет зафиксировать уникальные модусы бытия концепта на этапах его становления, проследить трансформацию и определить особенности эволюции данного феномена.
У монографії у контексті загальнотеоретичних проблем когнітивної лінгвістики розглядається питання взаємообумовленої динаміки концепту та концептуальної картини світу. Діахронічне дослідження концепту «Ексклюзивність» у аспекті його функціонування в соціально орієнтованому інформативному просторі – рекламному дискурсі – дозволяє зафіксувати унікальні модуси буття концепту на етапах його становлення, прослідкувати трансформацію та визначити особливості еволюції даного феномену.
The monograph, in the context of the general purpose problems of cognitive linguistics, reveals the problem of the interdependent dynamics of the concept and the conceptual worldview. The diachronic study of the concept “Exclusiveness” from the point of view of its functioning in the social oriented information space such as advertising discourse lets fix the unique modes of existence of the concept at the stages of its formation, follow up its transformation and determine the peculiarities of this phenomenon evolution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1286
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISBN: 978-617-646-061-9
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНОГРАФИЯ ГУДКОВА 2012.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.