Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1404
Название: Бізнес-аналіз розвитку ринку питної води
Авторы: Шіковець, К. О.
Чепіль, Є. Л.
Ключевые слова: business analysis
drinking water market
bottled drinking water
subjective and objective reasons for the use of drinking water
бизнес-анализ
рынок питьевой воды
бутилированная питьевая вода
субъективные и объективные причины использования питьевой воды
бізнес-аналіз
ринок питної води
бутильована питна вода
суб’єктивні та об’єктивні причини використання питної води
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Шіковець К. О. Бізнес-аналіз розвитку ринку питної води [Текст] / К. О. Шіковець, Є. Л. Чепіль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 6 (93). - C. 42-47.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано тенденції та перспективи розвитку ринку питної води в Україні, проведено сегментацію і опис структури ринку. Проаналізовано тенденції розвитку ринку питної води в Україні та в світі. Визначено фактори, що впливають на розвиток ринку. Розглянуто зарубіжний досвід розвитку ринку питної води. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників питної води.
В статье проанализированы тенденции и перспективы развития рынка питьевой воды в Украине и в мире, проведена сегментация и описание структуры рынка. Определены факторы, влияющие на развитие рынка. Рассмотрен зарубежный опыт развития рынка питьевой воды, а также вопрос повышения конкурентоспособности отечественных производителей питьевой воды.
The paper analyzes the trends and prospects of drinking-water market development in Ukraine and world-wide, segmentation and market structure description are provided. Factors affecting the above market development are identified. International experience of drinking water market development is considered. The issue of increasing the competitiveness of domestic producers of drinking water is explored.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1404
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V93_P042-047.pdf1,28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.