Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1407
Title: Стратегічне управління підприємствами туристичної галузі
Authors: Іванова, З. О.
Keywords: туризм
туристичні послуги
стратегічне управління
туризм
туристические услуги
стратегическое управление
tourism
tourist services
strategic management
Issue Date: 2015
Citation: Іванова З. О. Стратегічне управління підприємствами туристичної галузі [Текст] / З. О. Іванова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 6 (93). - C. 65-68.
Abstract: Охарактеризовано основні ознаки стратегічного управління туристичними підприємствами, розглянуто їх відмінні особливості на сучасному етапі розвитку. Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації з удосконалення стратегічного управління вітчизняних підприємств для зміцнення конкурентних переваг на туристичному ринку.
Обоснованы основные признаки стратегического управления туристическими предприятиями, рассмотрены их особенности на современном этапе развития. Разработаны теоретические положения и практические рекомендации из усовершенствования стратегического управления отечественных предприятий для укрепления конкурентных преимуществ на туристическом рынке.
The basic signs of strategic management at tourist enterprises are described, which reveal their specific features at the current stage of development. Theoretical frameworks and recommendations are developed to improve strategic management of domestic enterprises in the light of strengthening the competitive edge of the tourist market.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/1407
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V93_P065-068.pdf361.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.