Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSapian, Alina-
dc.contributor.authorVyshnevska, Maryna-
dc.date.accessioned2019-12-03T12:52:50Z-
dc.date.available2019-12-03T12:52:50Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationSapian A. The marketing funnel as an effective way of a business strategy / A. Sapian, M. Vyshnevska // ΛΌГOΣ. The art of scientific mind. – 2019. – № 4. – P. 16-18.uk
dc.identifier.issn2617-7064uk
dc.identifier.issn2663-4139uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560-
dc.description.abstractThe function of marketing strategy, the role of using marketing funnel for increasing the amount of leads and turning them to loyalty buyers, the AIDA model as a main tool of funnels and the CVO process have been determined in the article.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectmarketing funneluk
dc.subjectAIDA modeluk
dc.subjectleadsuk
dc.subjectCVO processuk
dc.titleThe marketing funnel as an effective way of a business strategyuk
dc.title.alternativeМаркетингова воронка як ефективний шлях бізнес-стратегіїuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСапян, Аліна Сергіївна-
local.contributor.altauthorВишневська, Марина Олександрівна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceΛΌГOΣ. The art of scientific minduk
local.sourceΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думкиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sapian_A_Vyshnevska_M.pdf228,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.