Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Title: Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами
Other Titles: Project idea and the visual embodiment trends design print advertising
Проектная идея и визуальное воплощение тенденций развития в дизайне печатной рекламы
Authors: Задорожня, Ю. М.
Keywords: advertising
print advertising
graphic design
visual representation
development trend
реклама
печатная реклама
графический дизайн
визуальное воплощение
тенденция развития
реклама
друкована реклама
графічний дизайн
візуальне втілення
тенденція розвитку
Issue Date: 2015
Citation: Задорожня, Ю. М. Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами / Ю. М. Задорожня // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (82) : Серія "Технічні науки". - C. 98-104.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Визначено проблеми функціонування друкованої реклами та аналіз розвитку та характер взаємозв’язків, змісту проектних ідей і форми їх втілення у друкованій рекламі різними засобами рафічного дизайну та визначення проблем функціонування друкованої реклами. Досліджено та класифіковано основні прийоми та специфіку створення рекламних продуктів. Друкована реклама повинна передавати головну ідею автора максимально стисло, лаконічно, чітко, використовуючи при цьому різні композиційні прийоми.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V82_P098-104.pdf266,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.