Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Название: Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту
Другие названия: Систематизация этапов развития маркетингового менеджмента
Systematization of stages of marketing management development
Авторы: Біловодська, О. А.
Ключевые слова: маркетинговий менеджмент
підприємство
розвиток
Дата публикации: мая-2020
Издательство: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту / О. А. Біловодська // Теорія та практика менеджменту : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 13 травня 2020 року. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. – С. 417-418.
Краткий осмотр (реферат): У роботі виконано систематизацію етапів розвитку маркетингового менеджменту з точки зору історичного розвитку та практичного застосування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теор_пр_МЕН_Зб_тез_2020_Біловодська.pdf450,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.