Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15789
Название: Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампанії
Авторы: Бондар, С. В.
Зимбалевська, Ю. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бондар С. В. Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампанії / С. В. Бондар, Ю. В. Зимбалевська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 30-33.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15789
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P030-033.pdf200,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.