Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабурцева, О. І.-
dc.date.accessioned2020-09-07T11:29:49Z-
dc.date.available2020-09-07T11:29:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛабурцева О. І. Технології маркетингових бренд-комунікацій у торгівлі / О. І. Лабурцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 59-62.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15800-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleТехнології маркетингових бренд-комунікацій у торгівліuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-26-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2020_P059-062.pdf187,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.