Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17017
Название: Особливості побудови візуальної комунікації у дизайні плакату
Другие названия: Features of building visual communications in poster design
Особенности построения визуальных коммуникаций в дизайне плаката
Авторы: Мирошниченко, М. Е.
Дубрівна, А. П.
Ключевые слова: графічний дизайн
сучасний плакат
поліграфічні технології
візуальні комунікації
інформаційний прогрес
форми плакату
графический дизайн
современный плакат
полиграфические технологии
визуальные коммуникации
информационный прогресс
формы плаката
graphic design
modern poster
printing technologies
visual communications
information progress
poster forms
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Мирошниченко М. Е. Особливості побудови візуальної комунікації у дизайні плакату [Електронний ресурс] / М. Е. Мирошниченко, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_8.
Source: Технології та дизайн
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є виявлення тенденцій розвитку сучасного плакату, аналіз побудови візуальних комунікацій в системі технологічних інновацій у дизайні плакату кінця ХХ - поч. XXI століття. В статті розглянуто концептологію плакату, його витоки як напряму графічного мистецтва, напрями та сюжетну специфіку, методи та механізми психологічного впливу плакату на людину. Методика дослідження базується на засадах системності та комплексного підходу. Застосовано конкретно-історичний метод, а також методи синтезу, зіставлення та узагальнення, що дозволило виявити особливості нових тенденцій плакату в контексті розвитку поліграфічних новацій. Результати демонструють, що з розвитком інформаційних технологій та еволюцією поліграфії, форма плакату набула візуального удосконалення. Виявлено особливості побудови плакату як інструменту повідомлення. Визначено запити сучасного споживача, який потребує актуальної форми плакату. Підкреслена значимість ролі дизайнера в процесі формування проектної ідеї, що підсилює їх якісну та ефективну трансляцію. Наукова новизна полягає в розширенні розуміння сутності сучасного плакату, що ґрунтується на ефективному впливі технологічних інновацій на систему створення візуальних образів. Практична значимість отриманих результатів полягає у застосуванні виявлених особливостей візуальної побудови плакату для сучасної практики проектування плакату та здійснення різних типів друку. Проведене дослідження направлене на залучення дизайнерів до експериментів з властивостями плакату та пошуку нових рішень та засобів візуальної комунікації.
Целью исследования является определение тенденций развития современного плаката, анализ построения визуальных коммуникаций в системе технологических инноваций в дизайне плаката конца ХХ - нач. XXI века. В статье рассмотрены концептология плаката, его истоки как предмета графического искусства, направления и сюжетная специфика, методы и механизмы психологического воздействия плаката на человека. Методика исследования базируется на принципах системности и комплексного подхода. Применен конкретно-исторический метод, а также методы синтеза, сопоставления и обобщения, что позволило выявить особенности новых тенденций плаката в контексте развития полиграфических новаций. Результаты показывают, что с развитием информационных технологий и эволюцией полиграфии, форма плаката приобрела визуальное усовершенствование. Выявлены особенности построения плаката как инструмента сообщения. Определены запросы современного потребителя, который требует актуальной формы плаката. Подчеркнута значимость роли дизайнера в процессе формирования проектной идеи, что усиливает их качественную и эффективную трансляцию. Научная новизна заключается в расширении понимания сущности современного плаката, основанной на эффективном воздействии технологических инноваций на систему создания визуальных образов. Практическая значимость полученных результатов заключается в применении выявленных особенностей визуального построения плаката для современной практики проектирования плаката и осуществления различных типов печати. Проведенное исследование направлено на привлечение дизайнеров к экспериментам со свойствами плаката и поиск новых решений и средств визуальной коммуникации.
Purpose of the study is to identify trends in the development of modern posters, analysis of the construction of visual communications in the system of technological innovations in the design of the poster of the late twentieth - early twentieth century. XXI century. The article considers the concept of the poster, its origins as a direction of graphic art, directions and plot specifics, methods and mechanisms of psychological influence of the poster on a person. Methodology of research is based on the principles of systematization and integrated approach. A specific historical method was used, as well as methods of synthesis, comparison and generalization, which allowed to identify the features of new trends in the poster in the context of the development of printing innovations. Findings show that with the development of information technology and the evolution of printing, the shape of the poster has become visually improved. Features of construction of the poster as the tool of the message are revealed. The inquiries of the modern consumer who needs the actual form of the poster are defined. The importance of the role of the designer in the process of forming a project idea is emphasized, which enhances their high-quality and effective translation. Originality is to expand the understanding of the essence of the modern poster, which is based on the effective influence of technological innovations on the system of creating visual images. Practical value of the obtained results lies in the application of the identified features of the visual construction of the poster for modern practice of poster design and implementation of different types of printing. The study is aimed at involving designers in experiments with the properties of the poster and the search for new solutions and means of visual communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_8
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17017
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
ISSN: 2304-2605
Располагается в коллекциях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
td_2020_N4_08.pdf345,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.