Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilovodska, Olena-
dc.date.accessioned2021-01-25T16:12:13Z-
dc.date.available2021-01-25T16:12:13Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationBilovodska O. Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization / O. Bilovodska // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна) - м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 року. – Чернівці : Технодрук, 2020. – C. 248-251.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025-
dc.description.abstractAuthor proposed an estimating criteria system for distribution channel participants which deepens the existing theoretical and methodological approaches for intermediaries evaluation within the framework of marketing distribution policy and improves the efficiency of the participants selecting process for the channel during the time of commercializing innovative products of industrial enterprises.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТехнодрукuk
dc.subjectevaluationuk
dc.subjectintermediariesuk
dc.subjectdistribution channeluk
dc.subjectmanufactureruk
dc.subjectindustrial goods marketuk
dc.titleIntegral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationuk
dc.title.alternativeКомплексне оцінювання посередників під час комерціалізації інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeКомплексная оценка посредников при коммерциализации инновационной продукцииuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБіловодська, Олена Анатоліївна-
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationЧернівціuk
local.conference.date2020-11-11-
local.conference.nameМаркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіонуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilovodska_tezy.pdf200,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.