Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлешко, А. А.-
dc.contributor.authorПавленко, А. О.-
dc.contributor.authorРубанович, О. Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-24T21:49:02Z-
dc.date.available2021-02-24T21:49:02Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationОлешко А. А. Конкурентні стратегії підприємств в умовах економічної кризи / А. А. Олешко, А. О. Павленко, О. Ю. Рубанович // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2020. – № 19 (99), Т. 2. – С. 29-32.uk
dc.identifier.issn2520-2057 (print)uk
dc.identifier.issn2520-2065 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17138-
dc.description.abstractУ статті розглянуто види конкурентних стратегій, прийнятні до застосування в умовах економічної кризи. Поширення масштабних кризових процесів на всіх рівнях господарювання, переформатування бізнес-середовища та його пристосування до коронавірусних обмежень призводить до посилення конкуренції між підприємствами. Зазначене зумовлює необхідність формуванням оптимальної конкурентної стратегії із урахуванням об’єктивних кризових процесів, які прогнозовано матимуть довготривалий характер. У цьому контексті підприємства залежно від свого економічного потенціалу змушені обирати або стратегію виживання, що передбачає еволюційний розвиток з урахуванням становища, що склалося; або стратегію прориву, яка передбачає орієнтацію на лідируюче положення на ринку. Обґрунтовано, доцільність розробки у кризових умовах антикризової стратегії. Така стратегія є довгостроковим програмним документом, що містить сукупність послідовних дій і управлінських рішень, спрямованих на убезпечення кризових ситуацій та забезпечення конкурентоспроможності корпорації. Правильний вибір та ефективна реалізація конкурентної стратегії дозволять підприємству реалізувати конкурентні переваги й стабілізувати діяльність в кризових умовах, створивши підґрунтя для подальшого розвитку у більш сприятливій економічній ситуації. Зроблено висновок, що в умовах економічної кризи конкурентні стратегії підприємств підлягають коригуванню з урахуванням чинників падіння платоспроможного попиту, стискання ринку, об’єктивних пандемічних обмежень, зростання цін на сировину та матеріали, інфляційних процесів, зміни стратегій основних конкурентів та потенційних конкурентних переваг. Обґрунтована доцільність імплементації у конкурентні стратегії підприємств заходів з диверсифікації виробництва, використання цифрових технологій і засобів електронної комерції.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены виды конкурентных стратегий, приемлемые для применения в условиях экономического кризиса. Распространение масштабных кризисных процессов на всех уровнях хозяйствования, переформатирование бизнес-среды и ее приспособление к коронавирусным ограничениям приводят к усилению конкуренции между предприятиями. Указанное обусловливает необходимость формирования оптимальной конкурентной стратегии с учетом объективных кризисных процессов, которые прогнозируемо будут иметь долговременный характер. В этом контексте предприятия, в зависимости от своего экономического потенциала, вынуждены выбирать или стратегию выживания, предусматривающую эволюционное развитие с учетом экономической ситуации или стратегию прорыва, которая предполагает ориентацию на лидирующее положение на рынке. Обоснованно, целесообразность разработки в кризисных условиях антикризисной стратегии. Такая стратегия является долгосрочным программным документом, который включает совокупность последовательных действий и управленческих решений, направленных на нивелирование кризисных ситуаций и обеспечения конкурентоспособности компании. Правильный выбор и эффективная реализация конкурентной стратегии позволят предприятию реализовать конкурентные преимущества и стабилизировать деятельность в кризисных условиях, создав основу для дальнейшего развития в более благоприятной экономической ситуации. Сделан вывод, что в условиях экономического кризиса конкурентные стратегии предприятий подлежат корректировке с учетом факторов падения платежеспособного спроса, сжатия рынка, объективных пандемических ограничений, роста цен на сырье и материалы, инфляционных процессов, изменения стратегий основных конкурентов и потенциальных конкурентных преимуществ. Обоснована целесообразность имплементации в конкурентные стратегии предприятий мероприятий по диверсификации производства, использование цифровых технологий и элементов электронной коммерции.uk
dc.description.abstractThe article considers the types of competitive strategies for use in an economic crisis. Large-scale crisis processes at all levels of management, reformatting the business environment, coronavirus restrictions lead to increased competition between enterprises. This leads to the formation of an optimal competitive strategy, considering the objective crisis processes, which are predicted to be long-term. Therefore, depending on their economic potential, enterprises are forced to choose either a survival strategy that involves evolutionary development considering the current situation; or a breakthrough strategy that focuses on market leadership. The expediency of developing an anti-crisis strategy in crisis conditions is substantiated. Such a strategy is a long-term policy document that contains a set of consistent actions and management decisions to prevent a crisis and ensure the competitiveness of the corporation. The right choice and effective implementation of competitive strategy will allow the company to realize competitive advantages and stabilize its activities in crisis conditions, creating a basis for further development in a more favorable economic situation. It is concluded that in times of economic crisis, competitive strategies of enterprises should be adjusted to consider the factors of falling effective demand, market contraction, objective pandemic constraints, rising prices for raw materials, inflation, changes in strategies of major competitors and potential competitive advantages. The expediency of implementation in competitive strategies of enterprises of measures on diversification of production, use of digital technologies and means of e-commerce is substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectекономічна кризаuk
dc.subjectуправління конкурентоспроможністюuk
dc.subjectконкурентная стратегияuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectэкономический кризисuk
dc.subjectуправление конкурентоспособностьюuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjecteconomic crisisuk
dc.subjectcompetitiveness managementuk
dc.titleКонкурентні стратегії підприємств в умовах економічної кризиuk
dc.title.alternativeКонкурентные стратегии предприятий в условиях экономического кризисаuk
dc.title.alternativeCompetitive strategies of enterprises in the economic crisisuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorОлешко, Анна Анатольевна-
local.contributor.altauthorПавленко, Артур Александрович-
local.contributor.altauthorРубанович, Александр Юрьевич-
local.contributor.altauthorOleshko, Anna-
local.contributor.altauthorPavlenko, Artur-
local.contributor.altauthorRubanovich, Oleksandr-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16101984335275.pdf114,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.