Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/172
Title: Дизайн логотипу як основи фірмового стилю
Other Titles: Logo’s design as a basis of corporate identity
Дизайн логотипа как основы фирменного стиля
Authors: Гніденко, М. С.
Колесніков, В. В.
Keywords: logo
logo design
corporate identity
graphic design
color
логотип
дизайн логотипа
фирменный стиль
графический дизайн
цвет
логотип
дизайн логотипу
фірмовий стиль
графічний дизайн
кольори
Issue Date: 2015
Citation: Гніденко, М. С. Дизайн логотипу як основи фірмового стилю / М. С. Гніденко, В. В. Колесніков // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (82) : Серія "Технічні науки". - C. 73-78.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Теоретично досліджено особливості дизайну логотипу як основи фірмового стилю. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії, історичний метод. Розглянуто значення образів та кольорів, які використовуються при створенні логотипу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/172
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V82_P073-078.pdf251,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.