Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Название: Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення
Другие названия: Research of enterprise competitiveness: essence and ways of improvement
Авторы: Власюк, Т. М.
Хмара, І. С.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
ринок морозива
конкуренти
споживчі переваги
діджиталізація
competitiveness
ice cream market
competitors
consumer preferences
digitalization
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хмара І. С. Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення / І. С. Хмара ; наук. кер. Т. М. Власюк // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 601-606.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, чинники, що сприяють та стримують її розвиток. Досліджено розвиток ринку морозива в Україні та чинники, що на нього впливають. Визначено основні шляхи та засоби підвищення конкурентоспроможності Торгової фірми "Рудь".
The essence of competitiveness of enterprises is considered, factors that promote and hinder its development. The development of the ice cream market in Ukraine and the factors influencing them are studied. The main ways and means of increasing the competitiveness of the Trading Company "Rud" are identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2020_P601-606.pdf665,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.