Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorКущ, Я. М.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:28:10Z-
dc.date.available2021-05-09T13:28:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Використання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізації / О. В. Птащенко, Я. М. Кущ // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 92-96.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17545-
dc.description.abstractВ представленій роботі визначено: яке місце серед інструментів Інтернет-маркетингу займає сайт компанії, особливо якщо врахувати можливість його використання при реалізації всіх елементів маркетинг-мікс. Перевагою цього методу можна вважати постійно зростаючу кількість Інтернет-користувачів. Майбутні клієнти вже з дитинства є користувачами Інтернет і тому, принаймні, в найближче десятиліття кількість потенційних споживачів, що обиратимуть Інтернет як канал продажу, щороку збільшуватиметься. Розглянуті основні особливості використання Інтернет-маркетингу сучасними суб’єктами господарювання.uk
dc.description.abstractThe presented work defines: what place among the tools of Internet marketing is the company's website, especially considering the possibility of its use in the implementation of all elements of the marketing mix. The advantage of this method can be considered a constantly growing number of Internet users. Prospective customers have been Internet users since childhood, and therefore, at least in the next decade, the number of potential consumers who will choose the Internet as a sales channel will increase every year. The main features of the use of Internet marketing by modern businesses are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectІнтернет-комунікаціїuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectInternet communicationsuk
dc.titleВикористання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізаціїuk
dc.title.alternativeUse of Internet marketing methods and tools by service enterprises in the conditions of globalizationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPtashchenko, O.-
local.contributor.altauthorKushch, Ye.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P092-096.pdf834,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.