Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЯрема, К. О.-
dc.contributor.authorПховелішвілі, Іза-
dc.date.accessioned2021-06-04T12:43:16Z-
dc.date.available2021-06-04T12:43:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринку / І. В. Пономаренко, К. О. Ярема, І. Пховелішвілі // Актуальні проблеми економіки. – 2020. – № 12 (233). – C. 31-37.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17752-
dc.description.abstractЗа результатами дослідження теоретичних засад аналізу міжнародних ринкових компаній зроблені висновки щодо сучасних концепцій міжнародної сегментації товарних ринків, визначені суть та етапи позиціонування товару на міжнародному ринку. В межах розробки стратегії ринкової діяльності грузинських виробників вин на українському ринку було запропоновано стратегію міжнародної сегментації та позиціонування грузинських виробників вин на українському ринку за результатами проведеного маркетингового дослідження ринку методом анкетування споживачів.uk
dc.description.abstractПо результатам исследования теоретических основ анализа международных рыночных компаний сделаны выводы о современных концепций международной сегментации товарных рынков, определены суть и этапы позиционирования товара на международном рынке. В рамках разработки стратегии рыночной деятельности грузинских производителей вин на украинском рынке было предложено стратегию международной сегментации и позиционирования грузинских производителей вин на украинском рынке по результатам проведенного маркетингового исследования рынка методом анкетирования потребителей.uk
dc.description.abstractBased on the results of the study of the theoretical foundations of the analysis of international market companies, conclusions are made on modern concepts of international segmentation of commodity markets, the essence and stages of product positioning in the international market are determined. Within the framework of developing the strategy of market activity of Georgian wine producers on the Ukrainian market, a strategy of international segmentation and positioning of Georgian wine producers on the Ukrainian market was proposed based on the results of market research by consumer surveys.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегія ринкової діяльностіuk
dc.subjectдослідження ринкуuk
dc.subjectсегментація та позиціонуванняuk
dc.subjectстратегия рыночной деятельностиuk
dc.subjectисследование рынкаuk
dc.subjectсегментация и позиционированиеuk
dc.subjectmarket strategyuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectsegmentation and positioninguk
dc.titleСтратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринкуuk
dc.title.alternativeСтратегия деятельности грузинских производителей вин на украинском рынкеuk
dc.title.alternativeStrategy of Georgian wine producers on the Ukrainian marketuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПономаренко, Игорь Витальевич-
local.contributor.altauthorЯрема, Е. А.-
local.contributor.altauthorПховелишвили, Иза-
local.contributor.altauthorPonomarenko, Ihor-
local.contributor.altauthorYarema, Kateryna-
local.contributor.altauthorPkhovelishvili, Iza-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.sourceActual problems of economicsuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-37.pdf231,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.