Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17897
Название: Communication with typographic products through satire and humor
Авторы: Adascalita, Lucia
Cazac, Viorica
Ключевые слова: satire
humor
style figures
typographic products
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Adascalita L. Communication with typographic products through satire and humor / L. Adascalita, V. Cazac // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 9-12.
Краткий осмотр (реферат): Humor and satire are formidable tools in capturing interest in various printing products and promoting them: advertising products, book editions, leaflets, labels, packaging, etc. in correlation with their predestination. The humorous approach to the graphic solution of typographic products can be diversified using various style figures and techniques: allegory, metaphor, zoomorphy, exaggeration of human physical features, anachronism, etc. In order to identify their effectiveness, a case study was conducted.
DOI: 10.30857/17897
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17897
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V1_P009-012.pdf617,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.