Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/187
Назва: Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладів
Інші назви: Using of internet environment for promotion educational services of higher education establishments
Использование интернет-среды для продвижения образовательных услуг высших учебных заведений
Автори: Жарська, І. О.
Зіньковська, Д. В.
Ключові слова: cluster analysis
Internet
competitive position
consumer behavior
content
кластерный анализ
сеть Интернет
конкурентная позиция
поведение потребителей
контент
кластерний аналіз
мережа Інтернет
конкурентна позиція
поведінка споживачів
контент
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Жарська, І. О. Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладів / І. О. Жарська, Д. В. Зіньковська // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 49-58.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу сайтів вищих навчальних закладів проведена класифікація їх інформаційного наповнення, а також визначені рівні присутності ВНЗ в Інтернет-середовищі. Проведено опитування школярів, батьків і студентів Одеського національного економічного університету, сформовано три цільові сегменти споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» і виділено їх інформаційні потреби. Запропоновано класифікацію інформації, поданої на web-сторінках кафедр маркетингу та інформаційне наповнення сайту кафедри маркетингу на основі потреб цільових сегментів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/187
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V83_P049-058.pdf338,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.