Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1913
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.contributor.authorГаврилюк, А. В.uk
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.date.accessioned2016-06-17T07:38:22Z-
dc.date.available2016-06-17T07:38:22Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПисанець К. К. Маркетингові стратегії розвитку на ринку послуг [Електронний ресурс] / К. К. Писанець, А. В. Гаврилюк, О. С. Євсейцева // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_5.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1913-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_5
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетингові стратегії. Виділено відмінності в поведінці споживачів, які безпосередньо впливають на маркетингову діяльність підприємств. Визначено особливість послуги, показано завдання які необхідно виконати, для просування та рекламування послуг. Також в статті описано матрицю Ансоффа, яку використовують як основну методику вибору маркетингової стратегії на підприємстві. Проаналізовано ключові елементи маркетинг-міксу. Надано рекомендації щодо їх реалізації.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены маркетинговые стратегии. Выделены различия в поведении потребителей, которые непосредственно влияют на маркетинговую деятельность предприятий. Определены особенность услуги, показано задачи, которые необходимо выполнить, для продвижения и рекламирования услуг. Также в статье описано матрицу Ансоффа, которую используют как основную методику выбора маркетинговой стратегии на предприятии. Проанализированы ключевые элементы маркетинг-микса. Даны рекомендации по их реализации.ru
dc.description.abstractThe article discusses marketing strategies. Highlight differences in the behavior of consumers, which directly affect the marketing activities of enterprises. Defined service feature, shows tasks that must be done for the promotion and advertising services. Also, the article describes Ansoff matrix, which is used as the primary method of choice of marketing strategy in the enterprise. Analyzes key elements of the marketing mix. The recommendations for their implementation.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarket servicesen
dc.subjectmarketing strategiesen
dc.subjectмаркетинг-миксru
dc.subjectрынок услугru
dc.subjectмаркетинговые стратегииru
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectринок послугuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.titleМаркетингові стратегії розвитку на ринку послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPysanec, K.en
local.contributor.altauthorGavriliyk, A.en
local.contributor.altauthorEvseytseva, O.en
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.contributor.altauthorГаврилюк, А. В.ru
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
td_2016_N1_05.pdf540,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.