Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20430
Title: Особливості використання Project Management у маркетингу
Authors: Прокопенко, Т. О.
Пономаренко, Ігор Віталійович
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Прокопенко Т. О. Особливості використання Project Management у маркетингу / Т. О. Прокопенко, І. В. Пономаренко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 236-238.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20430
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V1_P236-238.pdf186,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.