Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 41.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії модиЯнковець, Т. М.; Палічева, М. Р.
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.