Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2021Формування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї ВіттонДавиденко, Ірина; Гайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Устінова, Ангеліна
2022Вплив художніх стилів фірмового стилю на імідж компаніїПашкевич, Калина; Руденко, Михайло; Куценко, Анастасія; Савчук, Анастасія
2018Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустріїГерасименко, Олена; Мусієнко, Володимир