Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 48.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2018Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваНіфатова, О. М.; Пашко, О. В.
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M.; Zheltov, E.
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.