Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 48.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Чекіс, Ю. С.
2017Інтернет маркетинг - потреба сучасностіКошулько, Л. І.; Кузнецов, К. А.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2017Сутність прихованого маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2017Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіГотра, В. В.; Споришко, О.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.