Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 48.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії модиЯнковець, Т. М.; Палічева, М. Р.
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2020Сучасні інформаційні технології у сфері послугАфанасьєва, О. М.; Архипова, Д. Є.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.