Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 36 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2016Як зробити маркетинг центром доходу підприємства?Новіков, Д. В.; Яренко, А. В.