Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 30.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Аналіз проблем розвитку людського капіталу на вітчизняних швейних підприємствахКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Інформаційні технології в освітній діяльності як засіб підвищення рівня компетентності та конкурентоспроможності випускників на ринку праціКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2017Формування портфеля управлінських інноваційКотіна, Т.; Ніфатова, О. М.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2017Управління інноваційними процесами на підприємствіБілоус, В. М.; Ніфатова, О. М.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.