Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Світовий досвід виготовлення екологічно безпечної продукції текстильної та легкої промисловостіГалавська, Л. Є.; Дзикович, Т. А.; Стефашина, О. С.
2017Інноваційно-технологічні рішення в сучасних подіумних колекціях європейських та українських дизайнерівЛитвиненко, Н. М.
2017Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіВергун, А. М.; Козінець, А. І.