Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585
Название: Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Другие названия: Маркетинговые исследования в процессе совершенствования комплекса маркетинга предприятия
Marketing researches in process improve marketing mix on enterprise
Авторы: Євсейцева, О. С.
Зінорук, Л. В.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
планування маркетингових досліджень
кабінетні дослідження
польові дослідження
якісні методики
кількісні методики
опитування клієнтів
маркетинговые исследования
планирование маркетинговых исследований
кабинетные исследования
полевые исследования
качественные методики
количественные методики
опрос клиентов
marketing research
planning
desk research
field research
qualitative methods
quantitative methods
customer surveys
Дата публикации: апр-2017
Библиографическое описание: Зінорук Л. В. Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства / Л. В. Зінорук ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 123-128.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті основні типи маркетингових досліджень, наведено процес планування досліджень, визначено сутність та застосування кабінетних та польових досліджень, якісних та кількісних методики досліджень. Вивчено основні методи збору даних: опитування, реєстрація (спостереження), експеримент, панель, експертна оцінка. Теоретичні основи застосовано на практичному прикладі діяльності підприємства із метою пошуку напрямів із удосконалення комплексу маркетингу.
В статье рассмотрены основные типы маркетинговых исследований, приведен процесс планирования исследований, определена сущность и применение кабинетных и полевых исследований, качественных и количественных методик исследований. Изучены основные методы сбора данных: опрос, регистрация (наблюдение), эксперимент, панель, экспертная оценка. Теоретические основы применены на практическом примере предприятия с целью поиска направлений по совершенствованию комплекса маркетинга.
The article was describes the main types of market research and gives examples the planning studies the essence and use of desk and field research, qualitative and quantitative research methods. Studied the basic methods of data collection, surveys, registration (observation) experiment, panel, expert evaluation. The theoretical basis used on a practical example of the company in order to find areas of improvement of the marketing mix.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15058935472208_P123-128.pdf286,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.