Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHanushchak-Yefimenko, L. M.en
dc.contributor.authorShkoda, M. S.en
dc.contributor.authorKasumov, T. A.en
dc.date.accessioned2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.available2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationHanushchak-Yefimenko L. M. The benefit of the selling proposition uniqueness in modern business process diversification realia from the European integration development perspective = Значення унікальності торговельної пропозиції в сучасних реаліях диверсифікації бізнес-процесів з урахуванням євроінтеграційного вектора розвитку [Текст] / L. M. Hanushchak-Yefimenko, M. S. Shkoda, T. A. Kasumov // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 4 (9). - С. 20-35.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21051-
dc.description.abstractУ цій статті досліджується диверсифікація бізнес-процесів за умов євроінтеграційного вектора розвитку економіки України. Дослідження присвячено одному з п'яти визначальних елементів для агресивного виходу вітчизняних підприємств легкої промисловості на європейські ринки. Проведено порівняльний аналіз конкурентоспроможності ТОП-50 провідних економік світу в порівняльному співвідношенні з ТОП-50 країнами з найвищим ВВП на душу населення. Проаналізовано структуру європейських країн у цих рейтингах, за результатами чого сформовано висновки щодо практичної значущості підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання України та актуальності дослідження питань диверсифікації бізнес-процесів в умовах євроінтеграційного вектора розвитку. Вивчено визначення конкурентоспроможності як у теоретичному аспекті наукових дефініцій, так і в практичному контексті методики оцінювання конкурентоспроможності Всесвітнім Центром Конкурентоспроможності (Institute of Management Development, IMD). За результатами проведеного аналізу виведено нове, з практичного погляду, більш коректне визначення конкурентоспроможності як об'єднуючого поняття диверсифікації бізнес-процесів. Розвиваючи положення системи, закладеній в першій статті циклу публікацій із цієї проблематики, це дослідження розкриває лише суть унікальності товару, проте представлено також і систему взаємозв'язку унікальності товару, з усіма чотирма бізнес-процесами, що розглядається: управління якістю, просування, продаж та підготовка персоналу. Крім того, запропоновано нове визначення унікальності товару – як унікальна торгова пропозиція (unique selling proposition, USP). Розкрито структуру поняття унікальності, що раніше не розглядалася в науці, а також значення унікальності як у маркетинговій та фінансовій площинах, так і з позиції стратегічної ролі унікальності для розвитку виробничого, наукового та інтелектуального потенціалу нації. Отже, це дослідження закладає основи нового, на наш погляд, більш прогресивного розуміння системи управління конкурентоспроможністю та якістю через структуру компонентів, що формують це поняття.uk
dc.description.abstractThis article attempts to explore business process diversification in the context of Ukraine’s economic growth from the European integration perspective. The study focuses on one of the five elements that are essential for the aggressive entry of domestic consumer industry enterprises into European markets. A comparative analysis of the competitiveness of the TOP-50 world economies was carried out against the TOP-50 countries with the highest GDP per capita. The study provides insights on the structure of the European countries in these ratings which offers implications on practical significance of boosting the competitiveness of business entities in Ukraine as well as the importance of the relevance of investigating the issues of business process diversification in the context of European integration development. The study also discusses a competitiveness concept definition, both in the theoretical domain and within the applied aspect of the methodology for assessing competitiveness by the IMD. Based on the analysis, a new interpretation of competitiveness, more precise, from the applied perspective, has been offered as an integrating concept of business process diversification. Developing the methodological framework laid down in in the first article of the series of publications on the above issue, this study explores only the essence of product uniqueness, however also describing the relationships of product uniqueness and all the four business processes under consideration: quality management, promotion, sales and personnel training. Apart from that, a new interpretation of product uniqueness as a unique selling proposition (USP) is proposed, thus revealing the structure of a uniqueness concept which has not yet been an object of a scientific discourse. In addition, the meaningful content of the uniqueness notion, under both marketing and financial perspectives, as well as from the standpoint of the strategic role of uniqueness for enhancing the nation's industrial, research and intellectual potential has been revealed. Thus, this study offers the foundations for a new, in our opinion, more progressive understanding of the competitiveness and quality management framework through identifying the structure of its constituent elements embedded in the above concept.en
dc.languageen
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність компаніїuk
dc.subjectкомерційна пропозиціяuk
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectдодана вартістьuk
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompany competitivenessen
dc.subjectcommercial offeren
dc.subjectmarketing costsen
dc.subjectadded valueen
dc.titleThe benefit of the selling proposition uniqueness in modern business process diversification realia from the European integration development perspectiveen
dc.title.alternativeЗначення унікальності торговельної пропозиції в сучасних реаліях диверсифікації бізнес-процесів з урахуванням євроінтеграційного вектора розвитку
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorГанущак-Єфіменко, Л. М.uk
local.contributor.altauthorШкода, М. С.uk
local.contributor.altauthorКасумов, Т. А.uk
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 4 (9)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2022.4.3
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2022_N4(9)_P020-035.pdf759,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.