Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21118
Название: Особливості проектування фірмового стилю та айдентики компанії
Другие названия: Features of corporate style and identity design of brends
Авторы: Куценко, Анастасія
Мучкіна, Катерина
Ключевые слова: фірмовий стиль
айдентика
комунікація
концепція
corporate identity
identity
communication
concept
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Куценко А. Особливості проектування фірмового стилю та айдентики компанії / А. Куценко, К. Мучкіна // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 114-116.
Краткий осмотр (реферат): Візуальна ідентичність є візуальною мовою бренду. Таким чином, його окремі елементи, як слова, є будівельними блоками, які дозволяють створювати сенс. Розглянуто окремі елементи, які об’єднуються, щоб утворити цілісну айдентику бренду. Розкриття способу комунікації через фірмовий стиль допомагає бренду ефективно спілкуватися з потенційним клієнтом.
Visual identity is the visual language of a brand. Thus, its individual elements, like words, are the building blocks that make sense. We will look at these individual elements that come together to form a holistic brand identity. The topic is of theoretical and practical interest, because the disclosure of the way of communication through corporate identity helps the brand to communicate effectively with potential customers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21118
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2022_V2_P114-116.pdf541,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.