Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShcherbak, V. G.-
dc.contributor.authorMarchenko, S. M.-
dc.date.accessioned2016-10-04T11:17:55Z-
dc.date.available2016-10-04T11:17:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationShcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 6. — С. 213-222.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2222-
dc.description.abstractThe article presents a methodical approach to assessing the level of development and use of brand equity of HEI, which reflects the relationships and interdependence between the major shares of structural and institutional capital and the possibility of their clear positioning at the educational market.uk
dc.description.abstractУ статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.uk
dc.description.abstractВ статье представлены методические подходы к оценке уровня развития и использования бренд-капитала вузов, отражающие отношения и взаимозависимость основных пропорций структурного и институционального капитала и возможность их четкого позиционирования на рынке образовательных услуг.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectorganizational capitaluk
dc.subjecthigher education institution (HEI)uk
dc.subjectbrand equityuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectвищий навчальний заклад (ВНЗ)uk
dc.subjectбрендовий капіталuk
dc.subjectорганізаційний капіталuk
dc.subjectорганизационный капиталuk
dc.subjectбрендовый капиталuk
dc.subjectвысшее учебное заведение (ВУЗ)uk
dc.titleFormation and development of brand equity of higher education institutionuk
dc.title.alternativeФормування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeФормирование и развитие бренд-капитала высшего учебного заведенияuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.-
local.contributor.altauthorМарченко, С. М.-
local.contributor.altauthorМарченко, С. Н.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161004_102.pdf173,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.