Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 27.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2016Як зробити маркетинг центром доходу підприємства?Новіков, Д. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Специфічні особливості маркетингу в сфері послугКовальова, К. Л.; Яренко, А. В.
2016Дослідження сучасних трендів маркетингу в соціальних медіаЛузан, А. В.; Яренко, А. В.