Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 27.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Проблеми оптимізації ассортименту продукції підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємствМарченко, О. А.; Яренко, А. В.
2016Дослідження проблем товарного руху підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2016Моделювання асортиментної політики підприємстваХапіна, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.