Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Title: Особливості формування маркетингової інформаційної системи
Authors: Євсейцева, О. С.
Ванєєв, І. Д.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ванєєв І. Д. Особливості формування маркетингової інформаційної системи / І. Д. Ванєєв ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 86-88.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2023_P086-088.pdf223,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.