Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24047
Название: Маркетингова оцінка розвитку підприємства
Авторы: Шіковець, К. О.
Соляр, Б. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Шіковець К. О. Маркетингова оцінка розвитку підприємства / К. О. Шіковець, Б. В. Соляр // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 107-111.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24047
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2023_P107-111.pdf409,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.