Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЯцишина, Л. К.uk
dc.contributor.authorГранат, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-08-16T12:36:55Z-
dc.date.available2023-08-16T12:36:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГранат Л. В. Вагомість корпоративного бренда в мережі Інтернет / Л. В. Гранат ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 38.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24207-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВагомість корпоративного бренда в мережі Інтернетuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P038.pdf137,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.